احسان جان احسان جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
پریسای خوبمپریسای خوبم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

قاصدکهای خوشبختی

بخونید پریسا چی کرده!!!!!

1393/4/28 15:22
نویسنده : مامان معصومه
222 بازدید
اشتراک گذاری

بابا ظهر که از سر کار اومد تا نگاهی به روی اوپن انداخت یک هو با صدای بلند گفت:خاااانم کی اینو شسته !!!!!!!!!!!!!!

من سریع رفتم پیش بابا که دیدم بله گوشی موبایل بنده کاملا خیس ومن متعجب که چراااااااااااااااااااااا؟

همین طور که بابا داشت از احسان میپرسید که کار تو بوده؟یا نه؟/////

پرسا با یه حالت خوشحالی گفت بابا من من اب!!!!!یعنی من با اب شستمش بچم به خیالش کار شاقی کرده اما همین که بابا داد زد که چرا این کار بد رو کردی؟تازه متوجه شد که چه خنگی زدههیس

بعدش بدو بدو رفت تو اتاق ووقتی باباش گوشی رو باز کرد وشروع به خشک کردنش کرد وپریسا هم دید باباش اروم شده برگشت وبا قیافه لوسکی گفتخجالتبابایی بابا وبعد غش میکرد از خنده که باباش رو وادار به خندیدن کنه....

اخرشم موفق شد وبابا کم اورد وبغلش کردو خلاصه دل وقلوه بود که به هم میدادنخندونک

عصرم گوشی رو چک کردیم دیدیم که okبود.بخیر گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)