احسان جان احسان جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
پریسای خوبمپریسای خوبم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

قاصدکهای خوشبختی

احسان بهترین من

1393/4/28 15:41
نویسنده : مامان معصومه
157 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مدتیه خیلی پیر شدن ذهنش رو مشغول کرده ومیپرسه یعنی تو وبابا مثل مامان بتول ومامان هما  وبابا ناصر پیر میشید؟/؟؟؟؟؟

اولش جوابش رو دادم وبهش گفتم شما که بزرگ میشید ماهم بزرگ میشیم دیگه,مگه میشه تو واجی بزرگ شید بعد من وبابا همینجور بمونیم اونوقت خنده دار میشه که ...........باهزار سوال وجواب بلاخره گذشت.,

تااینکه دوباره مادربزرگ وپدر بزرگش رو دید ودوباره شروع کرد به پرسیدن ووقتی دیدم خیلی بچم ناراحت میشه از پیرشدن منم گفتمش نه مان وبابا حالا حالا ها پیر نمیشیم خیالت راحت,بعد مامان فدای حرفش بشه یهو اشک تو چشماش حلقه زد وبا بغض گفت:مامان من گفته باشم اگر شما پیرشدین منم پیر میشم که با هم فوت کنیمغمگین

وااااای تا اینو گفت من یه تکونی خوردم وخدا میدونه چه حالی پیدا کردم......................

گفتمش عزیزم بیا دیگه به این چیزا فکر نکنیم ,ما 4تا باهم هستیم وباهم میمونیم وبا هم میخندیم وتو واجی بزرگ میشید .دانشگاه وبعدم تو سربازی میری وبعدش سر کار میری وبعدش دوماد میشی توحال خودم بودم که با یه سوال حالمو از این رو به اون رو کرد وگفت:::::::::::::

تا من همه این کارا رو کنم خوب اون رفته یه مرد دیگه پیدا کرده,,وا قربونش با دختری بود که باید بگیرش وعروسش بشهخندونک

پریدم اونقدر ماچش کردم که نگوووووووووووووو.

این بچه ها واقعا خارق العادن در ان واحد روحیه من رو به  دوجهت متفاوت سوق دادخنده

خدایا هر چقدر بگم شکرت بازم کمه.خدایا عاشقتمممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)