احسان جان احسان جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
پریسای خوبمپریسای خوبم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

قاصدکهای خوشبختی

یه روز قشنگ

1393/10/12 15:01
نویسنده : مامان معصومه
214 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 31شهریور سال1393 وجشن شکوفه ها 

روز اول پیش دبستانی اقا احسان

امروز همه خانواده یعنی من ,بابا,اجی ,داداش احسان رو برای رفتن به کلاس همراهی کردیم

چقدر لذت بخش بود من,بابا یه حس بی سابقه ای داشتیم 

اصلا نمیشه حسمون رو توصیف کنم

یه توضیح مدیر مرکز بهمون داد درخصوص عملکردشون بعدم گفتن خانواده ها تشریف ببرن تا ساعت یازده 

با اینکه احسان از یک سالگی مهد رفته اما من وپدرش یه جوری شدیم یه حس دلتنگی صدبارباش خداحافظی کردیم,چندین بار باباش بهشون تاکید کرد مواظبشون هستید......ما برگشتیم خونه ,اجی پریسا که مدام میگفت مامان دادا؟؟؟؟؟؟؟؟

تا ساعت یازده دلم واسش یه ذره شده بود

خدایا خودت نگهدارش باش وعاقبتش رو ختم بخیر کن....امین یا رب العالمینلمین

پسندها (1)

نظرات (0)