احسان جان احسان جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
پریسای خوبمپریسای خوبم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

قاصدکهای خوشبختی

پلیس خودم

1393/6/19 17:51
نویسنده : مامان معصومه
149 بازدید
اشتراک گذاری

تو طول سفر ودر جاده احسان بدون توجه به اصرار من وپدرش از بستن کمربند ایمنی شونه خالی میکرد وهمش یه بهانه ای واسه کارش داشت

میگفت من خودم پلیسم منو جریمه نمیکنن ووقتی ما میگفتیم واسه سلامتیت ببند میخندید ویه کوچولو میبست ودوباره...........

نزدیک پلیس راه که شدیم بهش گفتیم ببند الان پلیس پیادت میکنه وبرت میگردونه خونه,وقتی از پلیس راه رد شدیم گفت:بفرمایید دیدی جریمه نشدیم یه جوری با ناز نگاه پلیس کردمکه ناراحت نشد هیچ تازه بهم خنده هم کرد.............

تو کل جاده هامیگفتش اخه اینا پلیسن ؟؟چه پلیسایی هستن که مارو جریمه نمیکنن,اصلا به درد نمیخورن خنده

من وپدرش به این شیرین زبونیاش فقط میخندیدیم ومونده بودیم این پسر طلا رو چه جور قانع کنیممتفکر

پسندها (4)

نظرات (0)